Hidupku dimuLai sAat berTemu denGanmu . Saat ini sAat aku menGinGat keHidupanku . Aku berpikir baGaimana aku bisa Hdup Tanpamu . Kerana kamu La Hidupku :')

Aku berkata aku menCintaimu bukan kerana sudaH biasa atau Hanya untuk memuLai perCakapan , aku menGaTakan aku menCintaimu unTuk menGinGatkanmu , BaHawa kauLaH HaL yG Terbaek daLam Hidupku .

Aku menyukai matamu kerana bisa memandanGmu , aku menyukai namaku sAat kau memanGgiLnya , aku menCintai Hatiku jika kau menCintaiku , aku sanGat mensyukuri kehidupanku jika kamuu menemani hidupku . 

PandanGanku Turuwn ke Haty sAat memandanGmu . 

Saat aku berTanya , mampukaH aku menCinTai urank Len seperTi aku menCinTaimu ? sAat aku memandanG maTamu , semua perTanyAan etu Terjawab :') 

Saat aku Tersenyum Tanpa aLasan etu adaLah sAat menGinGatmu . Tidak ada haL yG membuwatku Lebih bahaGia dibandinGkan sAat meLihaT senyummu :')

Aku menCintaimu dan akan terus menCintaimu . Aku Lakukan sAat ini dan akan aku Lakukan seLamannya :'>

Aku menCintaimu sampay jantunGku berhenTi berdeTak . 

JanGan Hidup bersamaku kerana haL etu mudah kamuu Lakukan . HidupLah bersamaku kerana kamu menCintaiku . WaLaupun jika hidup etu suLit :') 

Aku sanGat menCinTaimu . Aku xmau kehiLanGan mu :'< kerna aku menCintaimu sepebuh and setuLus haTy aku . 

" Hukum La aku jika aku teLah menyakiTi aTy mu , Hukum Lah aku sekiranya aku memainkan perasAanmu . . AsaLkan kau taw aku sentiasa menCintaimu sepenuH and setuLus aTy ku . Xkan pernah ak meninGgaLkanmu . . Ak baGai patunG yG x bernyawa biLa teda kaMu d siSi ku ! " :'< [ etu adaLah kata - kata yG kau baGi padaku :') Dan aku juGa sama seperTi kau sayanG :') xkan pernah ku tinGgaLkan kau , etu JANJI aku :') ]

# I L O V E Y O U D A M N M U C H S H A Y A N G :'|





Nyit - nyOwt :D

No comments:

Post a Comment